Bebis i feb 2013

Min graviditet

Uppe med tuppen....

Publicerad 2012-07-09 09:40:10 i Allmänt

Alla andra sover o jag sitter med en kopp kaffe och lite nyhetsmorgon. Försöker ringa Barnmorskemottagningen men man kommer ju inte fram.

Detta illamående tar knäcken på mig!!
Va hos svärmor igår, som inget vet, o skulle äta midda. Gud vad jag fick kämpa för att inte behöva kräkas! Tvi!
Sen hade jag fruktansvärt jobbigt på kvällen. Tror jag blir knäpp. Hur länge ska detta hålla i sig??!!
Jaja, blir väll bra någon gång! :)
Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2012-07-09 10:23:48

Jag är sp lycklig ska du tro.... Och lite rädd..
Kommer du ihåg vad Maria sa...
Att vi skulle va gravida samtidigt.. ;-)
Puss älskar dig <3

Svar: haha, ja jag tänkte på det igår!! :) älskar dig oxå! puss <3
Linda Berggren

Postat av: Frida

Publicerad 2012-07-09 10:38:26

Jag är sp lycklig ska du tro.... Och lite rädd..
Kommer du ihåg vad Maria sa...
Att vi skulle va gravida samtidigt.. ;-)
Puss älskar dig <3

Postat av: Frida

Publicerad 2012-07-09 10:40:43

Men jag har spiral så det ska inte gå.. Men man vet aldrig.. Var det menat så spelar det ingen roll vad man har för skydd ;-)

Svar: Det e ju sant. Men ååååh vad kul det hade varit!! =D Hade du mkt illamående. Jag hade inget med Minna o MASSA nu. Vad ska man göra åt det? Kliar som en tok på hela mig oxå =( Detta e en bråkig krabat!
Linda Berggren

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela