Bebis i feb 2013

Min graviditet

Igår 7/7 -2012

Publicerad 2012-07-08 09:44:13 i Allmänt

Hej o välkomna till min underblogg. Just nu e den låst o det kommer ni att fatta alldels strax.
Igår kissade jag possitivt på gravstickan.
Jag e alltså gravid!!
Fast det har jag varit ganska säker på ett tag men nu e det bekräftat.
Har haft en fruktansvärt illamående typ dygnet runt i 2 veckor nu. :( Kan inte minnas jag mådde så här dåligt med Minna. Iof sig e det 10 år sedan men ändå. Mådde liksom inte dåligt alls med henne tyckte jag merän på slutet.
Brösten e ömma i har vuxit.
Så imorgon ska jag ringa till Barnmorskemottagningen. Åååh lite nervöst alltihop!
Bara HOPPAS nu att Patrik hittar sig ett jobb snabbt!! Det e det enda jag beskymmrar mig för! Annars e det bara LYCKA!
 
 

Kommentarer

Postat av: Grannen

Publicerad 2012-07-23 09:45:14

UNDERBART med ett kärleksbarn!! <3

Svar: <3 ja det e verkligen ett kärleksbarn. I 8 år har vi kämpat med motgångar o nu kommer belöningen.
Linda Berggren

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela