Bebis i feb 2013

Min graviditet

jo men visst

Publicerad 2012-08-07 16:47:14 i Allmänt

Det verkar vara min allmänna tur. Visst e det foglossning. Blir till att köpa ett bälte o ringa vc för sjukskrivning. :-( Förstår inte varför inte mödravårdscentralen kunde sjukskriva mig. *suck* måste alltså blanda in en till. Jag som tycker det e jobbigt som det e redan. E så rädd för att de inte ska ta mig på allvar.
Men idag va vi o tog alla blodprover. Sedan gick vi på stan en stund. Max 3 timmar, o då vilade jag i mellan. Jag hade så ont sen så när jag kom hem däckade jag på soffan. Om jag inte fixar 3 timmar i min takt o med obegränsad vila, hur fan ska jag kunna stressa i rask takt på jobb i 9 timmar?? :-( Blir till att ringa vc imorgon då.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela