Bebis i feb 2013

Min graviditet

Ont

Publicerad 2012-09-26 10:12:35 i

Vakna kl 3.00 inatt av smärta i ryggen. När jag vänta Minna hade jag enorma problem med njurarna o nu sitter smärtan på samma ställe som då. Dock inte lika intensiv som då men ont går jag.
Nojjar kanske upp mig i onödan. E kanske bara vanligt ryggont. Går ju som en anka så kanske har jag sträckt mig på något sätt?
Man kan ju alltid hoppas!!

Annars e det väl som vanligt. Jag har ju bekymmer med fogarna fortfarande. Sjukskriven tom 1 okt på halvtid. Men tydligen va det något fel med läkarintyget som läkaren skrivit enl Försäkringskassan. Så om jag får några pengar vet i fan. Suck!!

Det va ju en liten gosse som bor där inne o bråkar. :-)
Så nu behöver vi pojknamn i massor. Snälla hjälp oss. Ett ovanligt namn som passar ihop med Minna. Helst inte långt o krångligt heller.
HJÄLP OSS!

Puss o kram

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-09-26 20:51:03

Dion/Dino kanske

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela