Bebis i feb 2013

Min graviditet

Håll tummarna

Publicerad 2012-09-18 01:18:10 i

Har pratat med min Bm idag Ang sjukskrivningen som tar slut på onsdag.
Pratade dock först på kvinnokliniken där läkaren i vanliga fall jobbar o kolla om det bära möjligt att genom telefonkontakt förlänga min sjukskrivning! Det va det, men min bm va tvungen att ha den kontakten. Jag har ju tid den 1 okt så de e ju bara fram tills dess ju sen kan de ju göra nytt läkarutlåtande.
Hon skulle iaf kontakta läkaren.... Så håll nu tummarna på att han går med på detta.
Mina prover va inte jätte bra denna gången heller. Det e min ämnesomsättning de har bekymmer med. När jag fick Minna rasade jag alla 16 gravidkilona + 15 kg till. Va alltså nere på 40 kg o kunde INTE gå upp ett gram hur jag än kämpa.
Gick in i väggen 4 år senare o fick lyckopiller. Gick upp 25 kg.
Började på hemtjänsten gick ner 10. Så jag vägde då 55kg o va nöjd.
1 mån innan jag blev gravid rasade jag ner till 43 kg igen utan anledning. Gick till läkaren för att kolla struma. Mamma har ju det så..... (ärftligt) Det e detta de tar o kollar nu varje månad på mvc.

Iaf så funderar jag på att låsa upp bloggen. Alla som ska veta vet ju nu så.....
Kanske ska jag vänta till efter UL på måndag.

Ni har en vecka på er nu att gissa könet. Kommer lägga ut vad ni gissar o vem/vilka som vann. Så gissa på.

Natti

Kommentarer

Postat av: edon

Publicerad 2012-09-18 21:16:20

tror starkt på en pojke!!! Hejja linda, såå glad för dej!!
kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela