Bebis i feb 2013

Min graviditet

strul med försäkringskassan

Publicerad 2012-10-03 19:02:19 i

Jo men visst.... Förvånade ni blir va? Enl FK har läkaren skrivit fel diagnoskod o diagnos på mitt läkarintyg! Eeeh? Å det e dem som undersökt mig?
Iaf så har jag haft ett helvete att få fatt i läkaren så han kunde komplettera uppgifterna så jag får mina pengar som de sitter o håller på! Aaah jag blir tokig!
Iaf så ringde läkaren mig idag. Han har tydligen försökt komplettera uppgifterna på det telenr som de angivit i sitt brev, men ingen har svarat på detta nr på 2 veckor!!! Så nu hade han letat upp en mail adress till min handläggare på FK o bett denna höra av sig när denna e anträffbar så de kan reda ut problemet.
Hoppas det löser sig snart för det e sjukt drygt att inte få sina pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela