Bebis i feb 2013

Min graviditet

sova

Publicerad 2012-10-21 22:03:08 i

Då har jag o kulan bäddat ner oss för att kolla på Beck. Fast det e ju Persbrant som hägrar. Han e grymt snygg. Så nu ligger jag här i sjukhussängen o äter godis o kollar film.
Har inte blött något mer så vi hoppas ju på att det ca gammalt blod som skulle ut.
Busen sparkar för fullt vilket e skönt för då vet jag att han mår bra.
Nu hoppas jag på en bättre natt. Rumskompisen har åkt till förlossningen o nu för en stund sedan kom de o hämta hennes saker. Hon ligger nog på neonavdelningen. Heter det så när det e för tidigt födda?
Hoppas allt går bra iaf för dem. Förhoppningsvis kommer det ingen ny i natt iaf. :-)
Nu säger vi godnatt här ifrån iaf. Hörs imorgon efter ronden.
Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela