Bebis i feb 2013

Min graviditet

Jobbigt

Publicerad 2012-07-21 12:36:17 i Allmänt

Har ingen energi alls. Gör lite grann sen håller jag på att dö typ.
Började tvätta o rensa i Minnas garderob. Skulle sedan fortsätta här hemma, men fick ta en paus. Energin tog slut!
Å Patrik blev irriterad på mig för att han fick gå till tvättstugan själv. =( Det va ju inte alls meningen att det skulle bli så.

14/8 ska jag till BVC. Då e det dax att göra massa blodprover. =( Blää!!
16/8 ska jag få se min lilla bebis. <3

Sover som en kratta gör jag. Fattar inte varför jag inte kan få sova en hel natt? Så jobbigt. Å mina Atarax fick jag inte ta, så jag får väll ta o ringa min läkare o se vad jag ska göra. Suck!

Nä nu ska jag dricka upp mitt the o sedan ska jag hjälpa min man med hemmet här. Kanske blir det utflykt imorgon..... ;)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela