Bebis i feb 2013

Min graviditet

nu så....

Publicerad 2012-08-24 11:13:08 i Allmänt

Då har jag varit hos både doktor och sjukgymnast denna veckan. Doktorn sjukskrev mig till deltid, men det gilla inte min chef. På sjukintyget står det att jag ska göra lättare arbetsuppgifter. Alltså inte städa, lyfta, bära m.m. Jag vet att det finns lättare arbetsuppgifter som att ge medicin, fixa frukost o sånt. Men nu vägrar de göra om mitt schema!!! Jag fick till svar, att ska jag jobba där halvtid så ska jag göra det som krävs av mig. För hon betalar min lön?! What??!! Får ringa facket idag o kolla om hon har rätt att då här, o har hon det får jag sjukskriva mmig helt, tyvärr..

Kommentarer

Postat av: Sophie

Publicerad 2012-09-14 19:09:49

Herregud!! Det där är ju bara sjukt! Känner att jag är väldigt tacksam för min oerhört förstående chef som tycker jag är galen som vill jobba heltid tills jag bara har en månad kvar! Hon säger snarare att jag ska ringa så fort jag känner att det blir för mycket pch hellre stanna hemma om jag är osäker. Vad sa facket förresten? Kunde dom göra så?
Tycker synd om dig som har sånna besvär, har också foglossning men inte alls på det viset :/

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela