Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Bättre

Publicerad 2016-03-22 18:26:01 i

Idag mår Wilde bättre. Ätit lite men lite är alltid en början. 
Hade diarré imorse dock men jag tror det beror på att han åt 1,5 flaska välling inatt. Magen fick väl en chock av all fiber som det finns i vällingen. Sen har han petat i sig någon tugga på mackan och en safari yoggi o lite annat smått och gott. 
Nu ikväll är han rastlös vilket jag tar som ett friskhetstecken. 😄

Jobbat idag. Skulle jobbat till 13.00 egentligen men det blev till 16. Samma sak imorgon. Så då e jag 6 h plus på min flyt än så länge. Skönt att ligga + där om man behöver vara lite ledig eller inte känner för att jobba massa extra. 

Ja nä annars inte något. Hinner inte så mycket när man jobbar till att 16.00 direkt. Å ingen vidare energi har man heller. 
Borde tagit tag i tvätten o planterat mina blommor som jag fått av abk men 😝. Får se om jag orkar med att märka lite loppis prylar ikväll istället o så får vi ta tvätt och blommor på fredag kanske. 

Ha en bra kväll. 
Å för er som har den andra bloggen så är den uppdaterad. 

Å förresten så har alla kakorna kommit oxå så ni som beställt kan hämta nu. 😄


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela