Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

E det inte det ena......

Publicerad 2015-03-19 08:27:53 i

Så är det andra. Suck!

Jobbade till 13. Va underbart väder så jag bestämde mig för att va ute och leka o äta mellis.  
Fick sällskap av Maria, Mira, Lisa, Veronica o Altea o Vidar. :-) Mycket mysigt!  Bara älskar att bo här då alla grannar har så härlig gemenskap.  
Efter en stund kom Minna hem från skolan. Helt fförtvivlad.  
Hon hade tappat telefonen och nu är den stendöd. 
Ringer till försäkringsbolaget o då visar det sig att min hemförsäkring har Patrik sagt upp och bytt till en annan på folksam.  Denna va billigare säger han. Jo men den täcker inte såna här saker just därför är den billigare! !! 
Så nu vet jag inte hur jag ska laga minnas telefon. 
Digitalboxen?  Lagar de telefoner eller bara skärmar?  
Någon som vet?  
Men sen gäller inte garantin? 
Blir så trött.  
Jaja, nu har jag iaf täcknat om min försäkring så om det händer fler gånger så har jag försäkring. 
Med mina vilddjur till barn är det liksom nödvändigt!  ;-) 


Ha en bra dag. Nu ska jag köra en snabbstäd och sen får jag väl undersöka hur jag ska laga minnas lur. 
Å jag som bara skulle njuta av min lediga dag. :-( 

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela