Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Ont ont ont

Publicerad 2014-12-15 19:33:02 i

Tror jag har ont i varenda led man kan ha just nu. Fruktansvärt ont i fingrarna och handlederna.  
Men brottartävling en är avklarad,  kalaset med 20 Pers är avklarat och alla tomtar och julgranen är uppe. Nu skulle jag behöva semester!  (Dock har jag haft semester nu tors-mån) . Skall skönt att jobba så man kan få andas lite. ;-) 
Imorgon jobbar jag kväll.  
Får se om Minna ska till skolan imorgon då hon har väldigt ont i halsen nu iikväll. 
Nä nuorkar  inte mina handleder hålla telefonen längre så det får bli bättre inlägg en annan dag.  
Kram på er!  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela