Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Julen är på ingång

Publicerad 2014-12-01 22:48:16 i

Spenderat dagen med att shoppa julklappar o födelsedags presenter på ÖB EKO och Willys.  
Wildes julklappar är klara. Å Minnas födelsedags presenter.  Påbörjat några andra och kollat runt lite på andras. 
Svåraste i år är Loves o Sannies. Har ingen aning om vad jag ska köpa. 

Igår när jag kom hem från jobbet och julskyltningen så fann jag en liten överraskning hängandes på min dörr.  Blev super glad! ! 
Tack min fina vän!  

Nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Jobbedag imorgon.  Kort vecka denna veckan. Skönt!  
Men fullt upp med kalas o allt. Å så ska jag försöka fixa bilen... 
Suck. 
Skitbil!  

Annars är det väl upp och ner.  Men jag hoppas att det snart blir bättre med det oxå.  Har varit fruktansvärt trött sista veckan och somnat tidigt på soffan.  Vintertrötthet? Eller bara slutkörd? Ja jag vet inte.  Får vila efter nyår. :-)
Vad ska ni göra på nyår?  
Själv har jag inget planerat så om någon har lust att fira med mig o barnen och min hund så hör gärna av er.  

 Sov gott! ♡ Natti natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela