Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Minna mys

Publicerad 2013-07-18 08:52:48 i Allmänt

Igår åkte vi till stan o kollade lite i affärer och sedan åt vi på Favoriten. Det va en massa rea o tänkte börja fylla på i 74 storleken till Wilde. Men hittade inget jag ville ha direkt. :-( Han har ju precis gått över till 68 men innan man vet ordet av det så har han 74. 68 är igentligen från 4-6 mån o Wilde är 5 månader så man vet inte om om han tar ett jätte skutt eller om han struntar i det.
Sedan gick vi ner till Tivoliparken för att kolla på alla fåglarna. Wilde blev lite rädd för dem. :-)
Efter det gick vi upp till farmor och farfar på paj o kaffe.
Efter det körde vi inom Maxi för jag skulle ha kaffe. Hittade massa billiga kläder till Minna o något litet till Wilde.
Onepies till Minna ord pris 450:- jag betala 150:- body till Wilde ord pris 99:- jag betala 34:-
Har ni möjlighet så åk dit. Massa höst jackor o regnställ o badkläder och shorts och t-shirtar osv till barn. Inte så mycket till mina men barn från 1 år o upp till 8 år va det mycket fint.

Imorse vaknade Wilde 6.30 med magknip. Stackaren! Det är inte ofta han har det. Vid 7.30 fick han ut det som klämde o sedan va han glad igen. Nu sover han gott igen.
Å jag la mig i sängen jag också för att vila lite.
Kände mig jätte yr igår kväll. Nästan så jag trodde jag skulle svimma. Mådde fruktansvärt illa också. Idag är det mycket bättre men dock inte fullt bra. Undrar vad det var? Ganska otäckt.

Idag är vädret så där.... Får se vad dagen bjuder på.
Patrik är på väg till Göteborg för att jobba med Robin Williams.
Kommer hem lördag eller söndag.

Ha en bra dag! ♡
Godmorgon/godnatt ;-)







Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela