Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

lite av varje

Publicerad 2013-04-02 22:44:44 i

Igår var vi o hälsa på min pappa och hans tjej Erika. Va där några timmar och sedan kom svärmor för att gosa med Wilde. ♥
Idag gar jag/vi skullat då mycket men inget av det blivit gjort.
Långpromenad o skrotning av den röda faran har blivit av iaf.
Men skulle städat och fixa tårta oxå. Hmm.....
Ibland e det så bara att dagen försvinner.
Patrik jobbade igår o va inte hemma förrän 23.00. Blir jobb på fredag oxå. Hela dagen! Goa pengar men drygt när han e borta. Jaja.....
Ikväll är han hos Jokke o kollar på fotboll med några fler grabbar.
Minna gick o la sig för en stund sedan och snart ska jag o Wilde göra detsamma.
Ny dag imorgon o det e en speciell dag ;-) ★

Natti natti ★ ☆ ★







Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela