Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Barnledig denna veckan!

Publicerad 2010-04-06 19:46:09 i Allmänt

I stället för att njuta av ledigheten så blir jag rastlös.
Saknar henne som f a n!!
Men det är väll så det ska vara? Hon e ju hela min tillvaro, hela mitt liv!

Idag har jag jobbat till 14.00 och sedan har jag typ tvättat o tvättat o tvättat....
Det måste ju göras. Tvättar vinteroveraller och sånt. Passar även på att tvätta hennes jackor o annat.
Skönt när det e klart! :)

I helgen va ju min födelsedag.
Dagen då jag fyllde 31...
Mina närmaste vänner kom vid 13 tiden o grattade mig o åt tårta. Sen bar det av till
den nygamla resturangen Steakhouse! (Kristianstadspizzerian/Chilout)
VILKEN MAT!!!
Helt underbar!
Finns inget att klaga på, maten va bland det godaste jag ätit o servisen va superb!!
Efter middan med Mamma, Tore, Minna, Mattias, Frida & Love begav jag o Frida oss iväg på party.
Jiiiihooo!
Full blev jag o roligt hade vi.
Senare blev det Grandsnattklubb. Vi dansade så svetten lacka!
Träffade några tjejer från Växsjö! Vilka underbara människor!!
   



 


Nä annars kan jag väll inte komma på något särsklit som har hänt.
Minna är i Tomelilla hos sin mormor, o jag ska hämta henne på lördag. Jag jobbar hela veckan, tom helgen. Imorgon ska vi på TEAMDAG i Furuboda o på torsdag ska jag vara på Hammarshemmet o jobba!!
Det ska bli riktigt kul!!
Saknat mitt gammla jobb....


// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela