Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Hipp hipp hurra!!!!

Publicerad 2009-10-07 13:58:17 i Allmänt

för pappa som fyller 52 år idag!!!!!
Älskar dig, ses senare idag.....


Igår va det den jobbiga dagen. I går va det 8 år sedan min kusin Andreas dog i en bilolycka.
Jag sörjer honom mycke. Han va som en bror för mig. Vi pratade om allt. Hjälpte varandra och stöttade varandra. Jag skulle varit med den kvällen.
Jag skulle suttit i bilen.
Men av någon anledning så bestämde sig ödet för att jag skulle få fortsätta mitt liv på denna o jord o INTE han.
Jag blev inbeordrad på jobbet så det va bara för mig att jobba, medan jag lämnade honom ensam åt sitt öde.
Jag vet att jag inte ska tänka så men va fan....?
Vad är meningen med att ta en 22 åring som precis ska börja leva sitt vuxna liv???
Varför fick inte han??


Nu kom min Sara...
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela