Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

God fortsättning

Publicerad 2009-12-28 15:16:37 i Allmänt

Hur har eran jul varit?

Min har varit perfekt! Fick det jag önskade mig o Minna fick en massa tjusiga saker. :)
Vi firade i Ovesholm med familjen samt Fridas Familj. Hur trevligt som hellst.
Den 25:e va det dax för party på grand....
Hade skit kul o det va en massa folk ute.
Kommer bilder senare.
Den 27:e bar det av till Kävlinge för julmidda med mammas sida av släkten. Lika mysigt som vanligt.
Vi åt julbord och spela razzel. Ett julklapps spel.

Idag städas o tvättas det.
Var i stort behov kan jag säga.
Ska försöka hinna till Willys oxå för att handla lite mat. Annars får jag ta det imorgon.
Ska ju ändå in till stan o köpa strumpbyxor inför nyår. :) Å då kan jag o Minna passa på att äta midda hos farmor & farfar.
Nyår firas i Ovesholm.
Vi ska äta 3 rätters midda. Ska bli riktigt trevligt!
Ser framimot det som fan!

På måndagen efter det ska jag till mitt hjärta P och hälsa på. Ska bli så skönt att se honom igen. Min klippa....
Sen ska jag ta en tripp till min underbara arbetskamrat Inger o dricka lite kaffe. :)
Ska hinna med en fylla med Malin oxå naturligtvis o ett kaffebesök hos min älskade vän Diddi!
Ska även hinna med min lilla Lady Di hade jag tänkt.
Sen e min semester slut.
Tänk vad 2 veckor går fort!
Kunde haft 3 veckor till... MINST!! Hehe!

Nä nu e det dax att springa ner i tvättstugan igen. Ta ett varv med damsugaren o laga lite midda. Å det tråkigaste av allt. Vika all tvätten! Bläääää!!

Ha det super........




Glömde ju berätta att måndagen den 21:e spenderade jag o Minna på lilla  torg i 16minus grader för att se Calle o Eric från IDOL. Vi fick oxå skivorna signerade av de bägge. Minna va helt salig!
Lycka! Vad gör man inte för sina barn?

Puss o kram Julgran

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela