Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Klippa navelsträngen.....

Publicerad 2008-08-20 08:52:20 i Allmänt

Fy vad vedmodigt det var o lämna Minna vid skolbussen imorse! Lilla Minna med sin skolväska vid bussen imorse. Åååå, vad stor hon har blivit. Hon behöver inte sin mamma längre...... Snyft! =(
Samtidigt som man e jätte stolt o jätte glad för hennes skull, så känns så jobbigt att hon blev stor på en dag! E det så det känns att klippa navelsträngen? E det dax att göra det redan? Kan jag inte vänta 10 år till? Vet inte om jag vill klippa den! Vet inte om jag kan! Måste man?
Iaf så har hon sin första riktiga skoldag idag. Då hon ska äta lunch i matsalen. Tycker lite synd om henne just för att jag vet att hon har minst 13 års skolgång framför sig. Förhoppningsvis nårra år till sen på högskolan.
Vill inte att hon ska som sin mamma gå o slita ut sig på ett vårdhem för skit pengar. Hon kan bli så mycke mer än så.

Jaha, vad ska man hitta på idag då förutom diska o damsuga o ta ett bad?
Ja just det jag, jag skulle ju åka till farmor o hälsa på. Det va ju ett tag sedan jag va där o sa Hej. Sen får jag väll ta en runda till Willys o handla lite mat o kanske en runda till bensin stationen.

Undra om Alle får pengarna idag?!
Det hade varit super! Pengar är aldrig fel. Det finns alltid hål att stoppa dem i. ;) Å särskilt nu när vi ska till Malmö på fredag o Tomelilla på lördag. Då e ju pengar ganska bra o ha.... :P


 Lilla Minna som flyger iväg från mig.....



Utmanar er!  =)

Klädbutik:
H&M, Cubus, Ginatrico, Blend, Vera Moda, Aima, Bic Bok
Inredningsbutik: IKEA
Godis: Salt & blandat
Stad: Förutom Kristianstad (där jag bor) o Malmö (där jag shoppar) så vill jag besöka Paris & London
Dryck: Coca-Cola
Musik: Techno, R`nB, o massa annat
Tv-serie: LOST!!
Film: Mamma Mia
Träning: På sin höjd en promenad i Stackedala.
Bakverk: Kladdkaka, Chokladtårta
Kaffe: Med mjölk o socker.... Älskar kaffe, det e livets dryck!

Nu ska jag hoppa i ett bad med en god bok o bara njuta av tillvaron. Förhoppningsvis släpper värken i mina handleder av varmvattnet. Idag har jag nämligen olidligt ont. Ont har jag istort sätt hela tiden men idag e det fruktansärt. Vet inte vad det beror på? Vet inte varför jag har så satans ont..... Har haft ont i handlederna i snart ett ½ år. Kanske borde gå till doktorn o kolla upp vad smärtan beror på? Men att gå till doktorn känns inte alls roligt. Ja ja....... Det släpper kanske...... *harkel*

Puss på er allihop // Linda ♥



Ps: Va inte rädda för att skriva i komentarer. Ps

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela