Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstÄende mamma*

Fredag och ledig helg 😄

Publicerad 2016-03-04 21:33:04 i

IgĂ„r var första dagen pĂ„ jobbet  Efter helvetes sjukan. Men jag mĂ„dde faktiskt bra. Va lite trött pĂ„ em dock men det Ă€r vĂ€l egentligen inte sĂ„ konstigt. 
Idag jobbade jag till 13.00
Sen körde vi till Museet för att möta upp Sara o Ellie. In o kollade utstĂ€llningen om stenĂ„ldern jĂ€rnĂ„ldern o medeltiden. MĂ„nga uppstoppade djur. Wilde tyckte det va lite lĂ€skigt med alla djuren och tillhörande lĂ€ten till. 😂
Sen gick vi till yoggiboost och fikade. Mums! 

Sen begav jag mig till Maxi !  đŸ™ˆ En fredag em. Smart Linda! 😄😄 DĂ€r va ju inte alls nĂ„got folk! Wilde fick för första gĂ„ngen prova lekrummet pĂ„ Maxi idag. Å det gick super bra. Hade ju visserligen stöttning av Ellie som oxĂ„ va dĂ€r inne. Men det var ju en bra start. SĂ„ nu kan han ju va dĂ€r inne sjĂ€lv nĂ€r jag handlar. 

Efter Maxibesöket Ă„kte vi till Annelie och Jimmy för vĂ„ffelmys. 
Nu Ă€r vi hemma efter en lĂ„ng dag med massa bus och skoj. 
Äntligen Ă€r morsan tillbaka i livet! Äntligen orkar vi göra saker igen ! 😄 SĂ„ underbart! 


SĂ„ efter idag har jag bĂ€ttrat pĂ„ mitt dĂ„liga samvete över att Wilde har haft det sĂ„ trĂ„kigt i 2 v. 😉 KĂ€nns sĂ„ skönt att vara tillbaka igen. 
Å dagen blev trots försovning imorse mycket bra! 👍


God natt ! 

Imorgon Ă€r en ny dag, och dĂ„ hoppas jag pĂ„ att stĂ€da bilen o balkongen och fĂ„ ordning pĂ„ mitt tvĂ€ttberg ! 



Kommentarer

Kommentera inlÀgget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag Àr en 36 Ärig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 Är och Wilde som fyller 3 Är. Har 1 hund, ,Faith 6 Är ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vÄr katt Luke 13 Är! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstÄende mamma ...... :) Om hur man fÄr i hop livet med en dotter som Àr i tonÄren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! LÀmna gÀrna ett ord nÀr ni tittat inom sÄ blir jag sÄÄÄ glad!

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela