Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Nyårsafton 🎇🎆🎉

Publicerad 2016-01-02 07:57:16 i

Nyårsafton va perfekt!  
Kunde inte bli bättre liksom..... Underbart folk o super god mat! 

Jobbade först lite. Typ till kl 16. Sen åkte jag hem. Gjorde vid mig och stuvade in packningen och hunden i bilen och körde till Annelie. Barnen va redan på plats.  
När jag kom va gästerna redan på plats. Vi åt goooood mat och hade super trevligt.  
För min del blev det lugnt eftersom jag skulle jobba dagen efter. 

Bildbomb från nyår! 
Så år 2015 avslutades perfekt. 
Nu kör vi 2016 fullt ut. 
Började årets första dag med 1h sömn och jobb. Fast bara till 12.00 
Sen blev det pizzamys med med Annelie Jimmy o Alice. Sen körde vi hem. 
Helt slut både jag och Wilde. Minna drog till sin kompis i Linderöd och har sovit där inatt. 

Nytt år, nya möjligheter! ! 2016 here we come. Be Nice.  😉



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela