Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Vardagen lunkar på.....

Publicerad 2016-04-16 19:31:51 i

Ja det är ju samma vanliga här just nu. Jobb, lite kompismys och mycket barnmys. 

Imorgon blir det en tur till Klippan iaf. Minna och Ida-Therese ska på endags träningsläger där och jag kör. Packat ner min bok och mitt godis och tänker sitta och ta det lugnt medan de tränar. 
Wilde får ha pappa dag. 
Nästa helg är det tävling i Åstorp på lördagen och i Vinslöv på söndagen. Så det blir fullt upp då. 
Idag har jag och Wilde varit på gympa och sen en hemmadag och vilat upp oss. 
Wilde har varit så trött och fruktansvärt gnällig sista tiden så jag tror han behövde det. "Integöranågotdag" 
Å han somnade faktiskt frivilligt efter att han ätit i middags trots att vi hade sovmorgon till 7.30 så han va nog trött.  Han sover sällan midda längre. Jo på dagis sover han 45 min. Men det är så mycket högre tempo där så det är ju ett måste för att orka långa dagar. 

Nu sitter jag och Wilde i soffan och kollar på film. Bilar. Går på Disney channel ikväll. Å äter gott!  😊👍
Minna och Ida-Therese är o ränner på byn. 😊 

Nä annars inte något tror jag. 
Bjuder på några bilder från dagens gympapass. 


Ha en fortsatt trevlig kväll. Puss på er!  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela