Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

uppe med tuppen

Publicerad 2015-09-21 06:16:54 i

Måndag morgon! 
Dax att jobba! 7-16
Faith får åka till veterinären idag. (Min hund)
Hon kissar på sig och kissar var 5e min. Så de får göra något åt det. Det är synd om stackarn. 

Kalas i lördags och brottning igår. 
Minna slutade på 4e plats av 7. Hon gjorde några super grymma matcher och några lite halvbra. 
Men det var kul. Men jag blir alltid så nervös när hon brottas. Inte för att hon ska skada sig eller så utan för att ja.... Jag kan inte förklara det. Det bara är så. 😊 

Nä nu är det minsann dags att svepa kaffet o ta på facet.
Ha en bra dag folk, o håll tummarna för min hund. ✊✊

priset minna fick
 en stukning på handleden blev det oxå på första matchen. 


Födelsedags pinglan

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela