Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstÄende mamma*

sjukstuga med stort S đŸ˜·

Publicerad 2015-09-23 08:00:24 i

Wilde hostar ihjĂ€l sig fortfarande pĂ„ nĂ€tterna.  
Tack gode gud för fina vĂ€nner som lĂ€mnar flytande Bricanyl i min brevlĂ„da. Den har verkligen rĂ€ddat mĂ„nga nĂ€tter. 
TACK FINA EMELIE ! 💖

Faith  va hos veterinĂ€ren i mĂ„ndags. Hon hade infektion i urinblĂ„san. Blir det urinvĂ€gsinfektion dĂ„? Jaja penicillin morgon och kvĂ€ll till henne. 

Minna fick jag hĂ€mta i skolan för hon frös o skakade sa hon.  JodĂ„ 39.6 i temp. Sov hela kvĂ€llen och natten. IgĂ„r hade hon 38.0 i temp pĂ„ morgonen och sen feberfri pĂ„ kvĂ€llen.  Men hon har enormt ont i huvudet och halsen. 
Ska gĂ„ till VC idag o kolla sĂ„ hon inte har halsfluss. Hon har vita prickar i halsen och sĂ€ger att det kĂ€nns som hon svĂ€ljer bitar. Typiskt halsfluss. 

SjĂ€lv Ă€r jag dunderförkyld och har ont i huvudet. SpĂ€nnande. Men jobb ikvĂ€ll. Ledig imorgon  o sen jobb fredag lördag och söndag. Ungarna ska vara hos sin mormor. 😊

SĂ„ vi har sjukstuga hĂ€r. Endast katten som e frisk. 😜

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-09-23 15:31:57

Vad skönt att bricanylen hjĂ€lper lite iaf😊 krya pĂ„ er! 💊💉

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-09-23 15:32:04

Vad skönt att bricanylen hjĂ€lper lite iaf😊 krya pĂ„ er! 💊💉

Svar: ❀
En dag med mig

Kommentera inlÀgget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag Àr en 36 Ärig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 Är och Wilde som fyller 3 Är. Har 1 hund, ,Faith 6 Är ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vÄr katt Luke 13 Är! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstÄende mamma ...... :) Om hur man fÄr i hop livet med en dotter som Àr i tonÄren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! LÀmna gÀrna ett ord nÀr ni tittat inom sÄ blir jag sÄÄÄ glad!

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela