Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

God morgon

Publicerad 2015-09-15 07:32:23 i

Vaknar med migrän. Har inte tid med det. Ska jobba i kväll och behöver städa o förbereda inför kvällen. Skulle vilja hinna med att spendera några timmar med R oxå. 
Så lite piller och kaffe borde göra susen. ☕💊

Fyndade skor o vinterskor till Wilde i söndags. Helt nya!! Me like. 
Även en äggstol där man kan fälla ner så det blir en koja. Kommer bilder sen. 
Tjocka myströjor nu till hösten/vintern o lite jeans med resår. 
Även träningskläderna och "bobollsskorna" som Wilde säger som ni ser för förra inlägget. De är han supermallig för. Han har egna träningskläder nu ju precis som minna! 
Så jag va ganska nöjd med mina inköp. Skulle dock vilja ha jacka och termorsbrallor oxå. Å ev en extra overall. 

Efter loppisen blev det fika hos Sara och sen körde vi på fotboll. Så det blev en härlig dag med laddade batterier. 
Påbörjade en om möblering på wildes rum också. Samtidigt så sorterar jag kläder och leksaker. Bort bort bort. Inte ta massa plats! 😊

Måndagen gick till att jobb, o de vanliga hushållsysslorna. Sen blev det soffläge för jag hade ont i ryggen och dessutom magkatarr på det . Det va ju en aning gnälligt igår. 😉

Nä nu e det dags att ta tag i dagen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela