Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Fredag!

Publicerad 2015-09-18 08:50:16 i

God förmiddag. ☺🍵

Fredag idag. Skulle jobbat men vabbar. Wilde är aningen bättre nu så det är skönt. Hostan börjar ge med sig lite iaf. 
Men nu är det jag som är tjock i näsan och har huvudvärk  (som vanligt). Så alvedon och nässpray blir min överlevnad idag. 
Idag ska jag vika ihop min tvätt jag tvätta igår när Wilde sov. 
Hann inte med det igår. 
Sen blir det lite småfix  här hemma o R ska kolla min bil. Inget allvarligt men lite olja o så. 
Minna ska till VC ang sina pigmentfläckar hon har i ansiktet och ena armen. 
Sen får vi se hur vi ska fredagsmysa .  

Imorgon är det fest för bästa Louise som fyller 25 år!! Det blir kul! 

På söndag är det brottartävling i Hästveda. Så känner ni för att komma och heja så är ni välkomna. Hästveda sporthall.  Tävlingen börjar kl 10.00 

Nu ska jag göra lite nytta sen ha lite kvalité tid med min son. Får se om vi kan rita/pyssla lite. 
För gå ut är inte o tänka på ☔🍃🍂🍁

Ha en bra dag!  Kram från mig 


Årets skolfoto 😍 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela