Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Tungt

Publicerad 2015-10-05 20:45:32 i

Idag är en sån där dag då jag bara vill dra täcket över huvudet och ligga där hela dagen . 
Har inget tålamod o orkar inget o har ingen lust till något. 
700 måsten som ska göras och idag är dem mer bläää än vanligt. 
Ibland önskar jag att jag hade någon som kunde avlasta mig lite (utan att behöva be om det)  så man kunde få lite egentid. Någon timme hade räckt då o då så man fick sakna dem lite. Eller åtminstone att man kunde varit 2 även om man lever själv. 
Men nu är det som det är. 
Imorgon är en ny dag. Nya måsten. Nya möjligheter. Å imorgon ska va en bättre dag. En bättre mamma. Allt jag gör gör jag för dem. Vänder mig ut o in ibland för att hinna med men det är det värt. Så länge de är lyckliga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela