Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Inte haft tid

Publicerad 2015-10-24 08:23:20 i

Ibland hade jag behövt klona mig. Jobb, städ, tvätt, barnen, vännerna osv. 

Mycket på gång nu. 
Har haft möten i skolan med Datorteket för att lära mig Minnas hjälpmedel för dyslexin. 
Kontakt med BUP igen på måndag pga många saker som jag o skolan uppmärksammar. 
Skrivet ett långt mail till rektorn ang läraren uttalande om att de inte hade resurser så hon får göra sina prov på rasterna. 
Det va det som är på gång just nu. 


Annars har vi haft halloween pyssel kväll med att göra pumpor. Wilde tyckte det va jättekul och det va viktigt att den va läskig. 

Ja vad har vi mer gjort? 
Tycker vi har gjort massor men ändå inget. 
Umgåtts lite med vänner har vi gjort. 
Häromdagenblev vi bjuda påkvällsmat hos bästa Annelie och igår va vi hos Hanna. 

Idag blir det att städa lite på morgonen/fm och sen blir det att åka pappa/morfar. 
Imorgonär det gympaför mig o wildeoch sen Pidde Pannkaka i stan. 
Funderarpåattförsöka klämma inettbesök på ovesholms julmarknad men i fjol tyckte jag det va ganska tråkigt där med bara massa mat. 
Får se hur jag gör. 
Men nu ska jag dricka upp mitt ☕ och sen ska jag städa undan lite och sen är det dax för lunch o vila o sen morfar! 


Ännu ett julklapp /Födelsedags present förslag. Wilde vill ha denna cykeln.  Finns på Biltema. Kostar ca 7-800:- 

Ha en bra dag  
Puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela