Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Sovmorgon

Publicerad 2015-11-06 07:09:08 i

Idag sov vi till 6.45 och Wilde sov hela natten i sin säng. Det va länge sen han inte vaknade o ville upp till mig. 
Jag har bara vaknat en gång inatt o det var pga att jag frös så fick gå upp och stänga balkongen. ☺

Nu dricker jag kaffe och wilde myser i soffan. Minna gör sig iordning för att gå till skolan. 

Igår var vi först hos Annelie och Alice o drack kaffe och busade. 
Sen åkte vi hem. Åt lunch o vilade en stund innan Hanna och Alva kom. 

Så igår var en bra dag. Håkan va här o tittade på bilen oxå. 
Det va fläkt remmen som gått. Den bytte jag för inte så länge sen. Men den som bytte den har haft sönder en cylinder som den sitter på med en skruvmejsel när han skulle få dit den o nu har den skavt på remmen och därför har den gått av. Suck!! 
Jaja. 
Bara till att laga. 

Idag blir det mys o lite småplock innan jobb ikväll. Börjar redan kl 14.00 idag så. Sen jobbar jag hela helgen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela