Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Sova är överskattat

Publicerad 2015-11-04 08:06:22 i

Vakna kl 3.30 efter att ha sovit oroligt av att Faith höll på att pipa. 
Hennes mage igen!! 
Hoppas det bara va något tillfälligt. 
Sen började katten skrika efter mat! 😡 Han hade torrfoder men det dög helt plötsligt inte. Sen kl 5.00 vaknade Wilde o kallade -mamma kom o kramas, snälla ! Ja det kunde man ju inte säga nej till. Så gick och hämtade honom för att kramas lite i min säng. 
Sen skulle Minna va gullig  o sätta på kaffe o tappar kannan så den gick åt skogen. Så det fick bli pulver kaffe denna morgon. 
Nu tvättar jag. 2 maskiner snart klara! 👍 
2 kvar och sen ska jag påbörja utredningen på barnens rum innan lite jobb ikväll.

Igår jobbade jag till 13 och sen va jag hos dietisten. Hade gått upp 2 kg sen sist (2,5 mån). Jag tycker det är lite lite men hon va nöjd iaf o det är väl huvudsaken. 
Fler näringsdrycker utskrivna. Vilket jag är glad för. Tror det är pga dem som jag gått upp i vikt då en sån innehåller mycket mer näring än en vanlig drickyoggi. 
Så nu har jag 7 kg kvar. Men är glad om jag går upp 3 för då har jag passat det viktiga strecket för mig! 😊

Efter dietisten blev det klippning för barnen. Nästa månad är det min tur att klippa mig. ☺ Å det behövs! 
Men då är man ju fin till jul iaf. 


Dax för tvättstugan nu o sen lite frukost. Ha en bra dag. 
Puss o kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela