Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Lite fynd

Publicerad 2015-11-21 19:19:22 i

Trotsade kylan och invigde Wildes overall och vinterskor och tog en promenad bort till julloppisen här i Tollarp. Blev några fynd.  Wilde ville ju ha tomtebilar 😊 så det fick han. Å 2 nya böcker o en polisbil. 
Även en röd rund virkad duk följde med hem som får byta ut den svarta virkade nu till jul. 
Hade ju helst velat hitta en tomtelykta att ha utanför dörren men det fanns det inte. 

Väl hemma så slängde jag in madrasserna i tvättmaskinen eftersom det skedde en olycka inatt. Det är väldigt sällan det sker. Tror detta är 3 gången sen han slutade med blöjan i juni. Så man ska inte gnälla. Men nu fick jag ju nytvättade madrasser och renbäddat  👍👍 
Sen tog den lilla energin jag hade slut o förkylningen slog till igen ordentligt. Jag som mådde bättre. Varför kan jag inte bara ta det lugnt och vila mig?? 
Jaja nu är jag iaf i soffan..... 


Å vet ni?? 
Den första snön är kommen och det är underbart! ! ❄❄😄👍 Wilde är överlycklig o jag vet att Faith blir det ikväll när vi ska gå rundan. 
Hoppas att den får ligga kvar lite nu! 

Ha en bra dag. Nu ska jag vila mig lite. Gympa med Wilde imorgon fm. Å sen blir det kanske om jag orkar ljusparty på em. 😊 
Kram på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela