Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstÄende mamma*

Helgen 👣

Publicerad 2015-11-15 19:07:56 i

Jobbade i fredags till 13. Sen storstĂ€dade jag efter det och förberedde inför lördagens utflykt till Svedala. 
Placerade arslet i soffan lagom till idol. 
Lördagen bestod av brottartĂ€vling i Svedala. Minna tog ett brons. 
Dagens support bestod av Minnas farbror Per, o kusinerna Jesper, Frida och Lukas. Det uppskattades mycket.  

VĂ€l hemma dĂ€rifrĂ„n sĂ„ va jag helt fĂ€rdig. Körde hemifrĂ„n 6.15 och sen den ljudnivĂ„n hela dagen och all nervositet inför hennes alla matcher. 
Somnade pÄ soffan typ 19.30

Jobbade extra idag. Efter jobbet tog vi det lugnt en stund och sen gick vi pĂ„ lĂ„ngpromenad med Faith pĂ„ 1,5 h. Vet inte hur lĂ„ngt vi gick för telefonen dog ju halvvĂ€gs. Men skulle tippa pĂ„ 4-5 km. Sista biten hade vi springtĂ€vling allihop. Det tyckte Wilde va kul. Att springa dĂ„ alltsĂ„. 😊

Nu har vi Ă€tit. Blev spĂ€tta ikvĂ€ll. Det uppskattades av bĂ„da barnen. 👍
Nu har jag landat i soffan o invĂ€ntar Beck. Wilde sover gott. 

Imorgon Ă€r det möte i stan ang Minna. Denna gĂ„ngen Ă€r jag dĂ€r sjĂ€lv. 
Sen fĂ„r vi se vad vi hittar pĂ„. 
Ha en bra kvĂ€ll o sov gott. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag Àr en 36 Ärig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 Är och Wilde som fyller 3 Är. Har 1 hund, ,Faith 6 Är ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vÄr katt Luke 13 Är! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstÄende mamma ...... :) Om hur man fÄr i hop livet med en dotter som Àr i tonÄren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! LÀmna gÀrna ett ord nÀr ni tittat inom sÄ blir jag sÄÄÄ glad!

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela