Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Hejdå helgen

Publicerad 2015-11-01 19:28:57 i

Jaha en mycket rolig helg är nu slut. 

Imorgon är det måndag igen. Å jag jobbar 6 dagar av 7. 
Vi börjar med lite utbildning imorgon. Sista delen på handledarutbildningen. Sen kan jag lägga till det i mina meriter trots att jag varit handledare i många år redan. Men nu har jag det på papper. 

Tisdag jobb o sen dietisten. 
Har ju faktiskt gått upp 2 kg sen sist så det går sakta men säkert . Men jag märker skillnad på kläder och på kroppen när jag tittar mig i spegeln. Men ytterligare 7 kg kvar att gå upp. 

Onsdag jobbar jag kväll.  Så då blir det lite smått hemma på dagen bara innan jobbet.  

Ledig torsdag. 

Fredag lördag och söndag är det jobbehelg. 
Typ så ser veckan ut. Ska försöka hinna med tvätt städ o putsning av fönsterna oxå. 

Faith börjar må bättre. Har ökat matintaget drastiskt nu. 7 dl uppdelat på 3 gånger istället för 0.5 dl en gång varannan timme. Max 4 dl. Från början va det bara 10 små kulor 3 gånger om dagen. Men fortfande special mat. Men hon bajsar som hon ska nu iaf. 
Läste idag på Tollarps sidan på fb att flera hundar haft liknande synt om.  Kraftiga diarréer o kräkningar. Så folk misstänker att någon kastat ut råttgift eller liknande i matbitar. För det hade väl hänt för ett tag sedan. 
Usch!! 😨 
Tänk om hon blivit förgiftad!! 
Min stackars lilla Faith 💕 
Vad fan får folk ut av att förgifta hundar o andra djur!? Sjuka äkliga människor! 😡

Nä nu ska jag ligga här på min soffa och inte göra något. Efter endast 4 h sömn inatt är jag ganska trött. Men jag lyckades iaf att slänga ihop en kålpudding. 😉😜

Ha en bra kväll! 
Kram från Annorlinda ♡ 


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela