Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

34

Publicerad 2015-11-30 22:53:06 i

Äntligen hemma! 
Nu har jag gjort 34 h från fredag till måndag. Imorgon är jag ledig och ska bara mysa med mina barn. 
Hoppas på ok väder så jag kan gå på långpromenad med Faith oxå. 👣😊  

Nu sitter jag här i soffan och har precis ätit lite yoggi med havrefras och dricker julmat.  😛 Snart blir det sängen.... Men måste varva ner först efter att ha jobbat kvällen. Brukar ta en stund. 

I fm va vi i Träne och pyssla och sjöng. Härligt att kunna åka dit ibland med huliganen. Han tycker det är jätte roligt  

Skönt att få ge Wilde lite egentid. 😊😊 
Nu ska jag lägga fötterna på bordet och njuta av lugnet. 
Natti natti 😪😴

Kommentarer

Postat av: kerstin berggren

Publicerad 2015-11-30 23:15:05

Natti natti sov nu så gott när du har gott ner i varv Kram o Puss <3

Svar: Tack farmor! Love you 💕
En dag med mig

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela