Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Brottning och kalas

Publicerad 2015-03-29 10:24:26 i

Igår var det tävling i Åstorp för Minna och Ida-Therese.

Dagen började med att jag verkligen inte fick rätt på mitt kaffe.Fick koka om det 2 gånger. 
Väl i bilen,  sena som vanligt,  så har jag den där känslan av att jag glömt något.  Frågar ungarna om de kan kkomma på något men nä. När vi kört 3/4 av vägen så utbrister Minna att hon har sin väska hemma! 
Väskan med brottarskorna och den röda trikån. Samt ombyte inför kalaset vi skulle på direkt efter tävlingen.  
Aaaaah! !! 
Allt löste sig Tack vare hemmaklubben Björnekulla BK som körde till sin klubblokal och hämtade extra skor. Å Minna behövde endast blå trikå som hon hade på sig.  
Minna förlorade dock sina matcher men Ida-Therese vann sina! 


Sen körde vi till Kävlinge för att fira min kusin Angelica som fyllt 19. 
Så vi stannade där till 22.00 och sen körde vi hem. Hade 3 trötta barn i bilen. :-) Ja barnen va nöjda. Massor med kläder fick dem och Wilde åt massor med gott. :-)  

Då en fantastisk dag med andra ord. :-) 

Idag är det söndag och jag har FAKTISKT inget planerat idag! Woop woop! 
Betala räkningar och OM jag orkar storhandla och e faktiskt lite sugen på Galleria Bolevard. 
Får se vad jag orkar. ;-) Ha en mysig söndag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela