Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

spontanutflykt

Publicerad 2015-06-22 21:36:11 i

Det blev en spontan utflykt till Hörby badet idag med Sara och Ellie.  
Faktiskt ett trevligt bad som jag som badkruka kan rekommendera.  Varmt i vattnet.  Riktigt varmt i bubbelpoolen.  Full uppsikt över hela badet oavsett var du befann dig. Så jag som måste va med min lille har ju i vanliga fall dålig koll på den stora gör men här kunde jag se henne var vi än befann oss.  
Sen blev det tacospaj till kvällsmat. Nu ett glas vin o strax Revenge på tv. 

Imorgon blir det ett besök hos psykolog för minna och sen åker hon på husvagns semester med mormor.
Kommer ju att sakna ihjäl mig. :-/ 
Får se vad jag och Wilde ska hitta på. 

Godnatt :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela