Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

förväl

Publicerad 2015-06-04 21:37:34 i

Idag har vi varit och sagt förväl. Vi har tittat på Johnny.  Han sov så gott i sin kista. Även Minna tittade. Hon stod en bit bort men såg det hon behövde se. Hon såg att han sov gott. Han var rofylld och fin. 
Tror det var nyttigt för henne att få se honom för att kunna bearbeta sin sorg. 
Nu äntligen släppte lite känslor.  
Efteråt så va vi och pratade med prästen och planerade begravningen. 
Idag har det varit en fruktansvärt jobbig dag rent mentalt. 
Mycket skuldkänslor.  Många tankar. 
Usch.  
Just nu mår jag inte särskilt bra.  
 Beställt blomma oxå.Det blir denna fast i ljusblå och lite lime. Å ett band till det. 

Ska fförsöka sova lite nu så jag orkar jobba imorgon.  :-( 
GOD NATT ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela