Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

länge sen

Publicerad 2015-01-08 08:39:00 i

Jag det va ett tag sedan jag skrev.  Har mått väldigt dåligt av vissa anledningar som jag lovat mig själv att inte lägga mer energi på nu. 

Det har varit jul och det var ju inte som jag tänkt. Wilde kräkte ner hela bilen så det var bara att vända o lämna honom till din pappa.  Så fick fira jul utan honom. :-( 

Nyårsafton vi bortbjudna till goda vänner och det va mycket trevligt.  Länge sen jag hade så kul. Å barnen hade oxå jätte kul.  Ska lägga upp bilder sen. Men vi va ganska många som va där och det var en lugn och sansad nyårsfest där vuxna hade trevligt och barnen lekte massor.  

Annars har jag haft en massa saker att fixa med samtidigt som jag jobbat. Jobbiga måsten. Har något kvar sen så är det mot bättre tider hoppas jag. ♡
E glad att jag har mina fina vänner.  

Nä idag ska jag städa bort en del av julen osentimental ska jag hjälpa Minna att sortera på sitt rum.  Hon har ju köpt nya möbler till sitt rum med mindre förvaring så då är det bara till att kasta o sortera. 
Ikväll blir det brottning för Minna. 

Vardagen är igång. Skolan börjar idag och likaså brottningen.  Så nu kör vi på.  
2015 here we come! :-) ♡

"Tillsammans är vi starka"

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela