Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Hello!

Publicerad 2015-01-19 10:42:18 i

Alla andra kämpar med att gå ner i vikt och jag med att gå upp i vikt! Varför va dom alla andra liksom? ? Haha! 
+ 2 kg på 1 månad!  
Sakta men säkert.  Endast 12 kvar att gå upp nu innan sommaren så jag kan visa mig utan kläder!  :-)

Helgen började vi med att hälsa på Hanna, Anders,  Alva och Nana. Blev bjudna på våfflor och Faith fick busa med deras hund Nana.  Det va en stor dag för Faith som inte fått träffa en annan hund på över 3 år. Hon är så rädd för andra hundar pga att hon blivit biten 3 gånger helt oprovocerat av hundar som sprungit ut från villor. Så när hon träffar andra hundar måste hon skälla o resa ragg för allt vad hon är värd.  Men hon skötte sig exemplariskt.  Hon hade jättekul.  Det va jätte trevligt för oss andra oxå. Wilde och Alva lekte massor . 
Kan inget annat än att gilla den familjen.  ♡

I lördags var det brottartävling i Lund. Minna kom 2a. Hon kämpade tappert i 2 viktklasser högre än vanligt. 10 sekunder till så hade hon vunnit matchen.  Surt sa räven!  
Hon hade behövt lite egoboost. :-)
I söndags så har Kristianstad kommun anordnat så att alla tjejer mellan 13-18 år får prova på olika sporter.  Så i söndags testade Minna squash (stavning). Står och skjuter en boll mot en vägg med ett tennisracket.  
Hon tyckte det var tråkigt så nästa vecka blir det judo. 
Roligt att Kristianstad kommun arrangerar sånt här tycker jag!  Stort plus till dem! 

Idag är det måndag och ny jobbevecka. Jobbar alla dagar utom torsdag. 
Men det får gå. :-) 
Börjar planera Wildes 2 års kalas oxå. Snart dags.  13 februari fyller lillebror år. 


Så ny månad ny stress! Tur man fick andas emellan liksom.  *suck* 
Jaja sen dröjer det till nästa kalas. Skiter i att fira mig själv. Vill man komma så ta med tårta o paket. Haha! :-) ♡

Nä annars är det bra just nu. Svårt att hinna med sig själv ibland bara. Men det kommer en tid för det också.  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela