Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Helgen.

Publicerad 2015-02-23 10:42:20 i

På fredagen jobbade jag ju som vanligt.  Efter jobbet körde jag och hämtade Minna hos sin faster och passade även på att fika lite.
Sen körde vi inom Willys och handlade lite. Fick bli hämtmat den kvällen då kl sprang iväg.  
Lördagen bestod av jobb till 13. Sen körde jag hem och fixa o trixa lite med att hänga om tavlor och annat sen omöbleringen.  Skönt att ha det gjort.  :-) 
Sen blev det hemmagjord pizza och fusktosca med Cocos till efterrätt och naturligtvis melodifestivalen på tv. 

Söndagen va jag mest trött.  Jobbade till 13 o sen så fick jag inte mycket gjort. Skulle ha putsat fönster och sorterat garderober och annat kul men har verkligen ingen ork till något.  Somnade på soffan 20.30 som vanligt nu för tiden. Jag som är en kvällsmänniska och älskar att sitta uppe o mysa på kvällarna.  
Sover typ 10 h i snitt va natt nu och ändå är jag så trött.  Vad är det som är fel!? 
Hoppas att våren kommer snart så den kan pigga upp mig. 
Suck!  

Tjingeling så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela