Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

VAB

Publicerad 2015-12-29 08:22:23 i

Ja då vabbar jag idag. Wilde e visserligen feberfri sen igår middag men han är fortfarande lite trött o slö. Orkar inte mycket utan sitter mest i soffan o kollar på tv. 
Äter ju inte så himla mycket heller så vi får se hur det blir imorgon. Igår åt han 2 flaskor välling o en macka på hela dagen. Å eftersom han inte åt någonting alls på 3 dygn så behöver han fylla på med lite energi för att orka hålla tempot på dagis. Han hostar ju ganska mycket oxå fortfarande. Haft jobbiga hostattacker flera gånger inatt. 
Det lutar nog åt vilodag imorgon oxå så han är helt bra. 

Idag ska jag vika tvätt. Tvättade täcken och kuddar o sängöverkast o alla kläder. 
Ska försöka mig på att montera ihop Wildes nya cykel oxå idag så vi kan ut och cykla.  
Rensa Minnas gaderob är oxå på listan. Någon som är intresserad av kläder i strl 146-156 så är ni välkomna att titta. 
En del kläder är endast använda 1-2 gånger. 

Nä en kopp kaffe ☕ till sen ta tag i dagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela