Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstÄende mamma*

Onsdagen

Publicerad 2015-12-12 22:02:36 i

Ledig dag? 😂
Ja jag har ju alltid stora planer pĂ„ att vila men lyckas dock aldrig uppfylla dem.  
StorstĂ€dade (syns dock inte alls idag) tvĂ€ttade all tvĂ€tt och alla kuddar o filtar I soffan  (sĂ„ jag slipper fler svullna ögon), bĂ€ddade rent i alla 3 sĂ€ngarna o sen julpyntade vi till julmusik. 
Det gillar mina barn. Det sjungs hejvilt hĂ€r hemma dĂ„. 

Pratade med psykologen ang Wildes fobi för badkaret. 
SĂ„ nu blir det att backa sĂ„ han fĂ„r en badbalja. Det funkade hyfsat. Han badade visserligen lite i den i hallen absolut inte i badrummet. Men det fĂ„r va sĂ„ sen fĂ„r man va extra försiktig nu I början och ta smĂ„ smĂ„ steg framĂ„t. 
Tydligen Ă€r han ett av de fĂ„ barn som utvecklar fobier pga kontrollbehov. Som klippa naglarna, klippa hĂ„ret, borta tĂ€nderna Ă€r ju sĂ„nt Wilde haft jĂ€tte svĂ„rt med. 
Å nu badkaret . 
Nu hoppas vi iaf att vi kan göra framsteg. 
PĂ„ Ă„t  đŸ˜Š

Kommentarer

Kommentera inlÀgget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag Àr en 36 Ärig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 Är och Wilde som fyller 3 Är. Har 1 hund, ,Faith 6 Är ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vÄr katt Luke 13 Är! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstÄende mamma ...... :) Om hur man fÄr i hop livet med en dotter som Àr i tonÄren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! LÀmna gÀrna ett ord nÀr ni tittat inom sÄ blir jag sÄÄÄ glad!

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela