Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

magkatarr

Publicerad 2015-12-01 20:05:02 i

Alltså migrän i söndags magkatarr och ont mellan brösten idag. 
Dags att ta det lite lugnare kanske?? 
Det har jag faktiskt gjort idag. Inte gjort ett dugg. Bara det allra nödvändigaste och jag har faktiskt sovit 2 h på soffan tillsammans med wilde. 
Mådde lite bättre efter sovstunden men nu är magen katastrof igen. Kan knappt sitta upp. 😦 

Så nu hoppas jag att min trotsiga snart 3 åring sover snart. För han är verkligen Wilde tvärtemot idag. Äter inget. Bråkar o skriker och går mig fullständigt på nerverna. Blir tokig på honom. Förbannade 3 års trots. Tur han är söt annars hade jag sålt honom. 😜 
Nu blir det fosterställning i soffan och hoppas på att kunna gå till jobbet imorgon. 

Puss o kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela