Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstÄende mamma*

🙌

Publicerad 2015-08-01 10:25:33 i

Hem hej!
Det va ett tag sedan nu men ibland har jag helt enkelt inte lust att skriva. 

Semestern Ă€r slut. Fast det Ă€r ok. KlĂ€ttade pĂ„ vĂ€ggarna sista veckan. PĂ„ mĂ„ndag Ă€r Wildes 6 veckors semester slut o om 2 v veckor börjar Minna i högstadiet. 
HÖGSTADIET!!!
Det Ă€r ju inte klokt! Var tog min söta lilla flicka vĂ€gen?? 
Wilde börjar mellangĂ„rden och gör det blöjfri. Stora gossen! SĂ„ stolt över dem bĂ„da. 

Livet Ă€r bra just nu trots allt. Börjar sĂ„ smĂ„tt hitta tillbaka till mig sjĂ€lv. Efter 3 Ă„r. KĂ€nns mycke bra. 
Jobbet trivs jag super bra pÄ. Helt underbara kollegor.
Å lite annat oxĂ„ som förgyller mitt liv.

Idag ska jag rasta den lille ordentligt. Han bara brĂ„kar hela tiden för att han Ă€r understimulerad. SĂ„ fĂ„r se vad jag gör!! 😃â˜ș
Ha en bra helg! 😍

Kommentarer

Kommentera inlÀgget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag Àr en 36 Ärig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 Är och Wilde som fyller 3 Är. Har 1 hund, ,Faith 6 Är ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vÄr katt Luke 13 Är! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstÄende mamma ...... :) Om hur man fÄr i hop livet med en dotter som Àr i tonÄren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! LÀmna gÀrna ett ord nÀr ni tittat inom sÄ blir jag sÄÄÄ glad!

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela