Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Våldgästade brorsan

Publicerad 2015-04-08 21:37:01 i

Slutade tidigt idag så jag åkte till ovesholm ocH våldgästade min bror med frallor och tårta.  :-)
 

Det va ju sommar ute idag och helt fantastiskt. T-shirt väder! 
Sen körde vi hem och lagade mat. Å Wilde åt! 2 potatis och en halv kotlett. Ni undrar ju säkert varför jag det men han har levt på mackor hela påsken och hans dumma Toddels diaree har ställt till det med massa diaree. Men idag åt han och ingen diaree. :-) 
Tog en promenad ikväll i det fina vädret. Trodde W skulle somna i vagnen men icke. 
Han va ju jätte trött pga att personalen (vikarie) ryckte upp han mitt i vilan bara för att jag kom! Låt han vila klart om inte jag säger annat. Jag väntar tills han vaknar! Det är bäst så för W och mig.För han blir suuuper gnällig när han är så trött och det fixar inte mitt tålamod efter att ha jobbat flera dagar på rad o dessutom sovit 3h inatt pga att jag jobbade kväll igår. 
Jaja. Sur blev jag iaf o synd om W som blev väckt på det viset. 

Nä nu lutar det mot sängen. 
Sov gott! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela