Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Kort sammanfattning

Publicerad 2014-09-04 20:54:39 i Allmänt

Då bloggen vägrat lägga upp mina inlägg den senaste veckan o jag inte orkar skriva om allt på nytt så blir det lite kort så där.

Dagis fungerar sådär.
Wilde trivs när de är ute men inne är han ledsen till och från. Lämningarna är hemska. Han vägrar och är jätte ledsen. Hoppas det vänder snart för detta är olidligt.

Haft besök av finaste Alicia!
Å varit hos Malin och Alicia och busat.
(inte samma Alicia. Min Alicia och Wildes Alicia. Hehe!)
Blivit bjudna på middag hos Maria och Mira.
Korvgrillning på gården.
Å idag har vi varit hos farmor och farfar och ätit kvällsmat.
En bra vecka! Kan knappt bli bättre.
Idag tog vi även bort Minnas gips. 👍

Haft ledig dag idag och myst en massa. Wilde behövde det märte jag. Även sorterat kläder som blir skänkta till någon loppis eller secondhand välgörenhet.
Har en hel del till att rensa ut från våra garderober så. 😊

Imorgon är det dax att jobba igen. 7.30-15 och sedan 7-13 både lördag och söndag.
Ha en bra helg !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela