Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Fredag

Publicerad 2014-09-19 09:25:38 i Allmänt

Idag jublar de flesta över att det är fredag o ledighet väntar dem. För mig innebär fredag jobb. Ikväll 15.45-22 lördag 7-16 söndag 7-13
Man får tänka på att det är fin ob så går det lite lättare. 😊

Detta med min vikt är ju katastrof. Tycker inte det är särskilt roligt längre.
Fått något tips på ett protein pulver med typ 1000 kcl i. Det hade ju varit något för mig. En sån till frukost och halva min matranson är fixad ju, så äter jag då som vanligt så är det mer än lugnt.
För när äta blir ett måste är det vidrigt. 😧
Så nu ska jag leta upp detta pulver. Å målet ligger på 12 kg uppgång.






Någon av dessa jackor ligger på önskelistan. Vill ha!! 😊😊 😍

Beställde lite julklappar till Minna igår. Hon ska få en ny makeover på sitt rum.
Sen blir det bla denna:

Får se vad jag kan hitta som smink/förvaringsmöbel. Måste ha något där hon kan ha sakerna till ödlan bla och alla sina perfymer och smycken.
Men har ingen aning !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela