Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

telefonkrasch

Publicerad 2014-10-31 07:51:23 i

Jodå jag med min vanliga tur så kraschade min lur fullständigt i går. Skulle starta om den så såg den ut så här.  
Så innan jag åkte på utbildningen så ååkte jag inom far man för att se om den gick o rädda. Men det gjorde den inte. 2500 bilder borta o hälften av mina kontakter är och borta. Framför allt alla nya! Så ombildning tror att ni tillhör de nya (senaste året) sänd ett sms till mig med ert namn i. 

Utbildningen va mycket intressant. Ska bli kul och gå varje torsdag nu 1 månad framåt. 

Idag blir det vårdcentralen med min lille plutt som blivit sämre i ögonen igen och är dunderförkyld. Nu är vi inne på 3:e veckan som han inte är helt okej. Så nu får de  bannemej göra något. 
Detta är hopplöst. :-( 

Ni får ha en bra dag allesammans! 
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela