Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstÄende mamma*

saknat mig?

Publicerad 2014-10-06 19:50:43 i AllmÀnt

TĂ€nkte prova att blogga igen.
😊
Ja jag jobbar umgĂ„s med mina underbara barn och mina fantastiska vĂ€nner. Som ni stĂ€ller upp för mig. PĂ„ olika sĂ€tt. Älskar er allihop! Ni Ă€r min boost som fĂ„r mig att orka.
Lika sĂ„ en del av mina familjemedlemmar. Ni som stĂ€ller upp Ă€r guld för mig. Ni vet vilka ni Ă€r. ♡

Dagis gÄr bÀttre nu. Inte lika ledsen lÀngre.
Idag har vi varit i TrÀne pÄ öppna förskolan o sen myst med Sara och Ellie. Sen blev det Àntligen hÄrklippning för denna mamman.


Imorgon blir det jobb igen. 👍 Jobbar tisdag dag onsdag kvĂ€ll och torsdag dag denna veckan. 😊



Egentligen har jag massor att krĂ€ka ur mig men det Ă€r inte sĂ„ passanďe hĂ€r direkt sĂ„ det fĂ„r va. Men jag hoppas att allt löser sig snart. PĂ„ ett eller annat sĂ€tt annars gĂ„r jag nog under.
Ha en trevlig mÄndag kvÀll.
Kram pÄ er.

Kommentarer

Postat av: kerstin berggren

Publicerad 2014-10-06 20:17:05

Ni Àr alltid lika söta, vad bra hÄret blev.

Postat av: Sandra

Publicerad 2014-10-06 20:44:14

Har saknat dig och din blogg. VĂ€lkommen tillbaka 💝

Postat av: Veronica

Publicerad 2014-10-06 21:17:10

Ja saknat dig och snygg friss och dina barn Àr sötnosar

Kommentera inlÀgget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag Àr en 36 Ärig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 Är och Wilde som fyller 3 Är. Har 1 hund, ,Faith 6 Är ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vÄr katt Luke 13 Är! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstÄende mamma ...... :) Om hur man fÄr i hop livet med en dotter som Àr i tonÄren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! LÀmna gÀrna ett ord nÀr ni tittat inom sÄ blir jag sÄÄÄ glad!

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela