Annorlinda Linda

*mitt liv, min vardag som ensamstående mamma*

Rullar på

Publicerad 2014-11-20 20:18:15 i

Jobb. Utbildbing. Sjukdommar.Dagis. Skola.Brottning. Läkarbesök. Tandläkarbrsök ×2 . Stress stress stress. 
Så om jag är dålig på att höra av mig just nu så är det därför. 
Försöker oxå planera ett kalas för min blivande 12åring och oroa mig för en person i min närhet. Å fokusera på jul o julklappar. 
Så nu vet ni. Jag skiter inte i er. Jag stressar bara för mycket. 
Lovar att bli normal igen en liten stund om 4 veckor. ;-) 

Ha det bra. ✌

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2014-11-20 22:33:54

Glöm inte bort dig själv <3
Och hojta om det är något, jag finns här för dig så som du finns för mig.
Kramar om

Svar: ska försöka älskade du ;-) ♡
En dag med mig

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

En dag med mig

Jag är en 36 årig "tant" som bor med mina 2 barn Minna 13 år och Wilde som fyller 3 år. Har 1 hund, ,Faith 6 år ( Italiensk mastiff Cane Corso ) och vår katt Luke 13 år! Denna blogg handlar om min vardag som ensamstående mamma ...... :) Om hur man får i hop livet med en dotter som är i tonåren o en liten kille som tar mycke av mammas tid. Hoppas ni gillar min blogg! Lämna gärna ett ord när ni tittat inom så blir jag sååå glad!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela